Jesus My Lord
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اجتماع اعدادى(الكنيسه الرسوليه بالوراق)

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تحذير هااااااااااااااااااااااااااام

كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير العام و المنشئ للموقع
المدير العام و المنشئ للموقع
Admin

البلد : تحذير هااااااااااااااااااااااااااام Egypt110

المهنه : تحذير هااااااااااااااااااااااااااام Progra10

الهوايه : تحذير هااااااااااااااااااااااااااام Chess10

تحذير هااااااااااااااااااااااااااام Empty
مُساهمةموضوع: تحذير هااااااااااااااااااااااااااام   تحذير هااااااااااااااااااااااااااام Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 1:11 pm

تحذير هااااااااااااااااااااااااااام 2459125358_4713a1f438_o

سلام و نعمه بكم ايها الاعضاء الكرام و فى البدايه اريد ان اقول الله عظيم الله ليس له مثيل انا مبقولشى الكلام ده ز كأنه تقليدى لا انا بقول لازم كل انسان اتخلق لازم يحس بقدره ربنا و عظمته و محبته الى ملهاش حدود و من كتر محبته علشان هو عارف ان فى ناس بتحبه و لو عرف ناس تنين الطريق هيحبوه و هكذا أحب الله العالم حتى بذل ابنه الوحيد لكى لايهلك من من يؤمن به بل تكون له الحياه الابديه و لذلك ربنا بيحبنا فعشان كده بذل الابن و اتصلب مع ان يسوع كان و هو على الصليب كان ممكن يقدر يفك الصلب و و المصامير الى مدقوقه الى فى اديه و كان ممكن يقدر يمحى كل الناس الى صلبوه بس علشان هو بيحبنا فأستحمل خطيانا فليس لأحد حب أعظم من هذا كشا تساق بالذبح فلم يفتح فاه و بعد كل ده الانسان و الخليقهربعهم هما الى يعرفو ربنا و اولاده و التلات تربع التانين ولا يعرفوه و بيستمرو فى خطاياهم مع ان هما عارفين ان الى هما بيعملوه ده خطيه بس بيفضلو يعملو فيها لأنهم مشفوش غضب الله لأن ربنا بيحبهم فمش راضى يأزيهم شفتم ربنا شفتم محبته حتى مع الخطاه و لسه برده فى ناس بتغضبه فلازم كل واحد فينا يتجنب انه يغضب ربنا بس بعد كده ربنا حدد لكل واحد طريق السما و طريق النر طريق الفردوس و الملكوت و طريق جهنم و الجحيم كل واحد فينا بيختار مصيره بيده مفيش فرصه للأنسان انه يقول بكره اسلم حياتى بعده لكن زمان كان الشطان كان وحش كان خطاياه قتل و سرقه و لما الواحد بيغضب ربنا ربنا بيئدبه لكن دلوقتى ابلي بقى شهواته حلوه زنا و حب و شتيمه و منظره و تكبر ....... بلاش اكمل و الواحد مبيحسش بخطاياه فبعد الموت مفيش فرصه و بعد الموت بيقول الكتاب قد اغلق الباب و الجاهلات وقفن خارجا و لكن توبى يانفسو ولا تغضبى الرب لازم الواحد ميضيعشى فرصه من اديه ده فيه ناس تتمنى دقيقه من عمر كل واحد فينا و احنا عندنا عمر بحاله بس لو ضاعت الفرصه فهناك يكون البكاء و صرير الدماء اوعى يكون واحد فيكم فاكر لا دا انا هخش النار مع صحابى يعنى هنبقى مع بعض مش هنحس بحاجه ولا تفتكر ان النارعودين كبريت يتولعو فيك و خلاص دا فى دود هيكل الانسان و نار ابديه مش هيطلع منها و هناك يكون البكاء و صرير الدماء اما الفردوس لا يكون بها بكو ولا حزن بل فرح الى الابد و سلام المسيح معكم ياريت تكون خدمتى الى قلتلها تكون اسرت فى حد و انا واثق فى ربنا يسوع المسيح انه يقدر يغير الاحول و الى الابد أمين.
https://a3dady.gid3an.com

تحذير هااااااااااااااااااااااااااام
صفحة 1 من اصل 1